2010/10/05

Reunió Plataforma NO FEM EL CIM: Definir accions a realitzar a curt termini.

Gent de la terra!

Demà dimecres 6 d'octubre, 
la Plataforma NO FEM el CIM convoca una reunió al CENTRE CÍVIC de Banyeres del Penedès a les 22:00h per a mirar de definir possibles accions a realitzar davant dels últims esdeveniments succeïts en relació al CIM, Logis Penedès, CIP o diga-li com vulguis...
Vine i salva el Penedès!
Nota: si teniu al·legacions contra el Pla Director per presentar, porteu-les que us les recollirem.


*Informació addicional:
Una mostra de que allò que molts cops es pregona com a fet als quatre vents no és cert ni de bon tros. L'altrament anomenat Centre Intemodal Penedès, de intermodal no té res. El corredor del Mediterrani no està ni aprovat, ni consensuat ni res de res.
Mireu que diuen els empresaris:

"...demanen que que el corredor mediterrani sigui incorporat com a projecte prioritari 'en el marc de la revisió en curs de la metodologia i criteris de la planificació vigent de la xarxa transeuropea de transports de la Unió Europea'. Ara, diuen, 'aquest corredor no ha estat inclòs com un projecte unitari al llistat de prioritats de la xarxa transeuropea de transports, sinó de forma desmembrada i incompleta, i sense cap referència específica al transport de mercaderies..."

notícia d'ahir mateix a Vilaweb:


- ALTRES:

Los Presupuestos del Estado castigan el Corredor Mediterráneo y las Cercanías

El Gobierno reduce en 584 millones, un 30%, la inversión en la Comunitat prevista para el año próximo

http://www.lasprovincias.es/20101001/comunitatvalenciana/comunitat/presupuestos-estado-castigan-corredor-201010010740.html

El eje mediterráneo de mercancías costaría hasta 30 veces más que la Travesía Central

El comisario europeo de Transportes cifra en 153.000 millones el presupuesto del corredor, frente a los cerca de 5.000 de la TCP. La DGA se vuelca para que el acto de apoyo al paso por Aragón se celebre el 2 de junio, antes de la reunión de alto nivel de Zaragoza.

http://www.heraldo.es/noticias/aragon/el_eje_mediterraneo_mercancias_costaria_hasta_veces_mas_que_travesia_central.html